Lite bättre

Så där nu ser sidan lite bättre ut tycker jag. Men jag skulle vilja ändra några saker till, tycker det är för brett mellan inläggen och menyn till höger. Får nog fixa det nån dag när jag har lite mer tid. och så ska jag leta reda på nån julig bakgrund. Nån som har tips på nån bra sida att leta på???

Praktik-letningen igår i Strömstad gick väl så där. Ska ringa till en butik nästa vecka för dom hade inte tid att prata igår. Annars får jag komma på nya ideér. Men jag hann i alla fall konstatera att Strömstad är en mysig liten stad. Förstår att Barbro trivs där.

Nu ska jag iväg till huset och hjälpa Barbro att packa några lådor. I morgon har Calle bärhjälp av en kompis så då ska dom köra massa saker till Strömstad. Skönt att det rör lite på sig. Vi har börjat måla i källaren oxå så snart kanske ni får se lite bilder därifrån.

Avslutar med en bild på vindruvor plockade i "vår" nya trädgård!! Första året som det kommit druvor, kul kul!! Hoppas det blir fler nästa år!!

Vindruvor...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så gott med vindruvor :)

Hoppas att ni får en härlig helg och lycka till med det fortsatt praktikletandet. Håller tummarna för att du hittar något bra.

KRAM!

2006-11-10 @ 15:15:25
URL: http://webangel.se
Postat av: Frida

Vilken snygg bakgrundstapet!

2006-11-11 @ 10:46:16
URL: http://cultdesign.blogg.se
Postat av: Veronica

Ja, verkligen snygg bakgrundstapet! Var har du hittat den?

2006-11-25 @ 11:30:18
URL: http://veramedflera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0