Besvikelse !!

Idag skulle jag egentligen ha åkt upp till Idre. Min kusin ska nämligen konfirmeras i morgon och eftersom jag är långledig (hela fyra dagar!!) så tyckte jag att det var ett perfekt tillfälle att åka upp och hälsa på. Men det tyckte tydligen inte min nacke. Jag har klarat mig från migrän-attacker i tre veckor nu, men idag var det tydligen dags igen. Och det går ju inte att köra 50 mil med migrän och onda axlar. Så det var bara att inse fakta och stanna hemma. Och så besviken jag blev, många tårar blev det. Hade nog inte insett hur mycket jag sett framemot den här resan.  Så jäkla surt!!! Men nu har jag ju i alla fall tid att göra klart här hemma. Och jag ska ju upp i juli. Så jag får väl se framemot det istället.

Balkongen börjar bli klar nu i alla fall. Calles morfar var här ikväll och hjälpte till att lägga den sista trallen. Så i morgon ska vi ställa ut våra nya fina möbler. Och igår planterade jag alla växter jag köpte förra veckan. Så dom åker nog oxå ut i morgon. Hoppas att det inte blir nån mer kyla nu bara...


Sänder en extra tanke till Väsby ikväll... Önskar jag va hos dig gumman!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är väl så typisk att få migränattack nu :( usch o fy, man blir helt förlamad...

Krya på dig och ha det bra!
kramiz

2006-06-06 @ 07:07:54
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0