I'm going home...

Om några timmar ska jag och min kära vän Opeln puttra iväg på våra sista 50 mil för den här semestern. Det ska bli sååå skönt att komma hem, även om det har varit väldigt kul att träffa familjen. Synd att det ska vara så långt till alla. Blir liksom inte att man åker så ofta som man skulle vilja göra. Men nu har jag nog umgåtts med familjen så det räcker ett tag i alla fall. Känner mig väldigt nöjd med att jag har klarat av att köra helt själv. Så nu kanske det blir fler solo-resor. Men då ska jag ha Mazdan som har AC. Usch va varmt det har varit ibland...

Som ni kanske märkt så har jag haft semester från internet oxå. Men nu när jag kommer hem så blir det nog lite mer surfat igen. Vet att jag har varit dålig på att höra av mig, men jag lovar att bättring är på väg ;)

Hoppas ni har en härlig sommar allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du haft en skön och avkopplande semster, det låter som det i alla fall :) Kram!

2006-08-03 @ 20:52:09
URL: http://hem.bredband.net/jeanettej/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0