Dumma posten...

Som de flesta av er vet så väntar jag på en tid för magnetröntgen. Hade tänkt ringa till Uddevalla idag för att kolla varför det dröjer. Men när jag kom hem så hade jag fått ett brev från dom. Eftersom jag trodde att det var en kallelse så blev jag ju jätte glad. Men icke, dom undrade varför jag inte dykt upp på utsatt tid och om jag fortfarande var intresserad av undersökning?! Jag fattade ingenting!! Jag har ju inte fått nån kallelse... Gick runt i lägenheten som ett argt bi i väntat på att lunchen skulle ta slut så jag kunde få tag på nån och få lite svar. Strax efter ett ringde jag och pratade med en sköterska som talade om att jag hade haft en tid inbokad igår!!!! Va, vadå!? Men jag har ju inte fått nån kallelse, det enda vi kunde komma fram till var att posten måste ha slarvat bort den... Men den snälla sköterskan lovade att dom skulle ordna en tid åt mig så snart som möjligt. Får väl bara hoppas att inte posten slarvar bort den kallelsen oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0