Aj, aj, aj...

Nu blir det lite gnäll (haha skrev snäll först, inte helt rätt ord nu...) här men jag är så trött på min nacke. Är inne på andra dagen med hemsk värk i nacke/huvud. Är helt färdig, vill bara sova men det går inte. Hoppas verkligen inte att bebisen får för sig att komma ut nu. Jag undrar hur förlossningen skulle bli om jag samtidigt har en sådan här smärttopp med nacken/huvudet!? Får "lite" panik nu när det håller i sig så här länge. Eftersom jag inte får äta någon medicin eller ta sömntabletter så håller det i sig flera dagar än vanligt, vilket naturligtvis är frusterande och jag blir väldigt trött & rastlös till slut. Hoppas att det gått över tills i morgon så jag får vila lite innan bebis kommer.

På tisdag är det dags för besök på NÄL igen. Vi ska få besöka förlossningen, och BB också kanske det vet jag inte, med Aurorabarnmorskan som jag träffade tidigare i sommar. Egentligen så skulle jag fått göra det här besöket då men hon hade inga tider innan sommarstängningen. Tydligen dumt att föda i augusti om man behöver hjälp av Aurora då dom har semesterstängt i sex veckor....

På onsdag är det dags för rutinkontroll hos min vanliga barnmorska och på torsdag kommer mamma. Fullbokad vecka alltså. Får väl se om bebisen känner för att komma denna veckan också. Läkaren som gjorde tillväxtultraljudet trodde ju att h*n skulle komma runt BF datumet 18 aug, spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Maggs

Spännande.... ;)

2011-08-15 @ 12:39:33
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0