Idétorka...

Händer inte så mycket här nuförtiden. Funderar på om jag ska fortsätta blogga eller inte. Blir nog att jag fortsätter med bilder året ut i alla fall, måste ju slutföra projektet Dagens Foto 2010.

Men eftersom det blir sånt liv när jag skriver saker så är det inte säkert att det blir så mycket text. När jag började blogga för många år sedan så var det inte så många av vänner & familj som läste. Idag är det nästan uteslutande folk jag känner i verkligheten som läser här. Blir inte samma sak då...


Känner jag mig själv rätt så blir det säkert massa inlägg producerat närmaste dagarna. Brukar bli så när jag skrivit att jag har idétorka. Eller egentligen är idétorka fel ord, brist på inspiration kanske är bättre. Har massa bilder jag vill lägga upp, men inte så mycket ork & lust på kvällarna....


Förresten är det någon som har lite Göteborgstips att dela med sig av!?? Vi ska ner nu i helgen (lör-sön), ska bo på Hotell Vanilj. Vi har inga egentliga planer. Blir väl att shoppa, fika, äta middag ute och ta några drinkar kanske. Så har ni några tips att dela med er av så skriv gärna en kommentar. Gärna centralt så man slipper åka runt så mycket (ja jag är lat...)



PS. Det går att skriva kommentarer även om man inte har några Göteborgstips ;-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, Göteborgshelg låter jättemysigt! Speciellt som du har skrivit att ni inte har så mycket tid tillsammans, mtp din killes jobb. Har inga tips, men önskar er en jätteskön helg tillsammans!

2010-10-17 @ 18:51:28
Postat av: Helena

Det beror lite på vad ni vill göra. Jag gillar Universeum, har varit där även utan barn:) Och så är det ju alla loppisar. Mina favoritställen ligger i Haga, vid Järntorget. Gillar att vandra där överlag bland alla små butiker och gamla byggnader. Ta med dig kameran!:)

2010-10-31 @ 10:18:02
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0