Förkylt va' det här...

....inte ett dugg kul i denna värmen kan jag lova. Stackars lillebror som är här och ska jobba med mig i två veckor. Denna veckan har alla andra semester så han har fått jobba lite här hemma idag. Insåg igår när jag satt vid skrivbordet och höll på svimma att jag nog borde vara hemma en dag och vila i alla fall. Men i morgon blir det jobbet igen, får väl göra så mycket jag orkar.



Hoppas ni andra har det bra i sommarvärmen, uppdaterar mer en annan dag när jag är lite piggare...

Kommentarer
Postat av: Carola

Ett sånt racket borde varje hushåll ha i sina ägor, det är jättebra till getingar med!



Fy vad tråkigt att vara sjuk i den här värmen som sagt! Krya på dej, kram!

2008-07-30 @ 20:10:52
URL: http://carolap.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad tråkigt, jag hoppas att du kryar på dig! Kram Sandra

2008-07-30 @ 21:53:36
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0