Vad tycker ni?

Jag börjar bli sugen på att fixa en egen fb-sida för mina bilder. Är inte i närheten av att starta något företag ännu men vill ändå börja någonstans. Men det var det här med namn, att det ska vara så svårt.....
Vill ni hjälpa mig på vägen så skulle jag bli jätteglad 
Jag fotar än så länge mest natur och min familj, men hoppas kunna utvecklas och bredda mitt utbud framöver 
Mina förslag så här långt:
Näsets Foto 
Fotograf Elenore Olsson
Elenores Foto 
Elenores Fotografi
Photo by Elenore
Elenores Photograpy

Kommentarer
Postat av: marie.

Fotograf Elenore Olsson tycker jag, klassiskt o så låter ditt namn som en fotografs namn tycker jag! =) vill du ha en vild liten dam o öva på så hör av dej! =)

Svar: Vill helst inte ha med efternamnet, tänk om man blir gift en dag - hahaha ;-) Ja det hade varit jättekul att öva på någon annan än Linus :-)
Hubbis

2013-10-29 @ 16:42:28
Postat av: Elin

Elenores foto gillar jag bäst :)

2013-10-29 @ 19:39:53
URL: http://minirenen.blogg.se
Postat av: Sandra

Elenores Foto eller Elenores Fotografi gillar nog jag bäst! :)

2013-10-29 @ 23:16:16
Postat av: maja

Jag tycker något med näset låter fint!

2013-10-30 @ 09:00:12
Postat av: Maggan

Elenores foton sen en logo tycker jag :)
Har du tid och lust så har jag de mina med mig i Idre i Jul så vi är GÄRNA övningsobjekt :)

Ha det bra

2013-11-07 @ 09:48:35
URL: http://www.karinmargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0