Paus

Ja det är lite paus här. Har inte riktigt tiden eller inspirationen för att blogga just nu. Funderar på att sluta eller sätta lösenord, lite trött på er som läser och kommenterar till andra vad jag skriver men aldrig till mig...

Samtidigt så gillar jag att blogga, har gjort det så många år att det skulle kännas konstigt att sluta. Gillar verkligen er som jag "bara" känner via bloggen, kram till er!

Har säkert bara en liten svacka pga tidsbrist. Får se när och hur mycket jag kommer tillbaka men tills dess - paus...


Kommentarer
Postat av: Elin och Minirenen

Ja ibland blir man lite less, tänkte jag skulle pigga upp med en kommentar, är alldeles för dålig på det, men läser allt och följer så klart på instagram. :)
Tiden känns knapp ibland för att hinna med att blogga, ibland har man inget nytt att komma med och ibland orkar man inte när allt bara går fel. :(
Men jag läser och tycker om din blogg så blir det lösen så vill jag ha. :) kram

2012-10-06 @ 12:42:41
URL: http://Minirenen.blogg.se
Postat av: Sanna

Lösenord är bra grejer, känns mycket bättre att blogga :)

2012-10-06 @ 19:51:24
Postat av: maja

Ibland behöver man en paus.

2012-10-07 @ 09:51:00
Postat av: Sandra

Kram kusin! <3

2012-10-07 @ 10:37:42
URL: http://enstorvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0