Snö!

I onsdags fick vi också snö, det kom nog närmare 15 cm. Jag var naturligtvis tvungen att ge mig ut och köra i detta. Trodde inte att det var så farligt när jag åkte iväg. Men jag slog på lokalradion och precis efter att jag kört ut på E6:an så sa tjejen där "-Vad ni än gör så åk inte ut på E6:an!" Jaha det var ju kul att höra, men jag förstår henne. Det var väldigt halt och hade varit massa avåkningar. Jag skulle inte så långt men usch vilken resa, var alldeles skakig när jag kom fram. På hemvägen så fick jag ta småvägar för då var E6:an avstängd åt båda hållen.

Torsdagen så var det kallt men jag & Linus gick ut en stund i alla fall. Tänkte att han skulle tycka att det var kul med snön. Men han stog helt stilla i typ 20 min och var väldigt fundersam. Försökte lyfta runt honom och körde honom i pulkan men han var mycket skeptisk. Sedan lossnade det lite och han började borsta bort snö där han kom åt.




Men resten av veckan såg det ut så här när vi var ute,
det här med snö var lite kul andå ;-)

 

Kommentarer
Postat av: Bella

Va roligt! Var precis lika med Alice. Tog ett par dagar innan det var kul. Men hon vägrar fortfarande gå i skorna, brukar stirra ut dom. De är som om hon tänker "men gå då dumma kängor!" Hahaha :-D

Svar: Haha, dom är för roliga dom små! Nu börjar faktiskt Linus få upp bra fart och skrattar när vi är ute :-)
Hubbis

2012-12-11 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0