Hemma igen...

Så där nu är vi hemma igen. Kom hem i går kväll efter massa timmar i bilen. Tråkigt att det ska behöva vara så långt till alla i min familj!! Blir ju så sällan man åker då. Men man får väl ta vara på tiden när man är där. Denna gången va det lite tufft eftersom Farmor är så dålig. Jobbigt att se någon som varit så pigg alltid bara ligga hela dagarna och inte orka nånting. Hoppas läkarna hittar nått dom kan åtgärda så hon får många år till. Och stackars Farfar va alldeles slut, usch jobbigt sånt där!! Men vi firade i alla fall nyår hemma hos faster som vanligt. Lite tomt eftersom två av kusinerna va ute på varsitt håll med sina kompisar! Iår tror jag att vi ska fira jul på Idre och nyår nån annanstans, men vi får väl se det är ju ett tag tills dess.

Jag förstår om några av er är nyfikna på bilder. I morgon jobbar Calle så då tänkte jag sitta här och fixa massa bilder att lägga upp!! Det kanske till och med dyker upp några recept...

Nu ska jag nog äta lite sen surfa runt hos alla mina favoriter. Har saknar er massor allihopa!!!


Till sist vill jag gratulera Charlotte & Tobias som fick en liten Olivia den 2 januari!!! Jag kommer å hälsar på så fort jag kan ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tråkigt med din farmor, hoppas att det ordnar sig.

KRAM!

2007-01-04 @ 20:16:36
URL: http://webangel.se
Postat av: charlotte

Tack :) Kom nu!!

2007-01-06 @ 23:10:21
URL: http://charlottej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0