Böcker

Ja böcker har verkligen blivit en stor favorit här hemma. Inte bara böckerna med tjocka hårda sidor utan även böckerna med tunna riktiga sidor. De står på en högre hylla på hans rum för att han inte ska ha sönder dem. Men tydligen så når han dit nu så han har börjat plocka ner och bläddra i dem. Kul att han är så intresserad. Han sitter faktiskt stilla en stund i knät när jag läser för honom. Idag när jag plockade undan frukosten så försvann han in i tv-rummet. Kikade in efter en stund. Då hade han krupit upp i soffan med en bok som han bläddrade i en lång stund. Stora killen :-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, åh sötis! Gillar speciellt andra bildens chill-position :)

Svar: Ja det såg så härligt ut när jag kikade in från köket och han låg och sprattlade med benen, han såg helt plötsligt så stor ut min lilla bebis ;-)
Hubbis

2013-02-09 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0