Tych panel

Idag har jag för första gången installerat ett plug-in i Photoshop. Har trott att det är krångligare än det är så därför har det inte blivit av. Har sett att flera tipsat om Tych panel för att göra kollage så jag ville också testa. Är riktigt imponerad. Enkelt att installera och enkelt att använda, toppen helt enkelt!
 
Här hittar man programmet: Tych panel
 
Här hittar man en jättebra videoguide: Moderskeppet
 
Mitt första kollage med Tych Panel, med bilder från en kvällspromenad i Idre:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging!!!

2013-08-14 @ 18:13:04
URL: http://minirenen.blogg.se
Postat av: Linda Griffin

Tack för tipset! Skall definitivt testa. Och du, du blir bara grymmare och grymmare på att fota!! Underbara bilder! <3

Svar: Ja gör det! Hur enkelt som helst. Kolla filmen hos Moderskeppet så har du full koll.Och... Tack tack tack, för snälla ord om mina bilder :-)
Hubbis

2013-08-14 @ 21:04:53
URL: http://www.mrsli.se
Postat av: marie.

åh, de måste jag testa! tack för tips! :)

Svar: Hur smidigt som helst!
Hubbis

2013-08-15 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0