Paus, eller vad det nu är

Det händer inte så mycket här på bloggen. Har tappat intresset lite. Funderar på att flytta bloggen till Wordpress så jag kan låsa vissa inlägg. Skriver ju mest för att ni i familjen ska se hur vi har det. Men ibland är jag inte helt bekväm med att det är så mycket familj här. Då vill jag skriva bara för mina vänner. Får se hur jag gör. Ska försöka slänga upp lite vardagsinlägg oftare i alla fall.

Här hemma knallar det väl på som vanligt annars. Linus var sjuk förra veckan så det blev inget dagis. Nu är han pigg så imorgon får det bli dagis igen hoppas jag. Vi ska till BVC idag och han ska få vaccination så det finns ju risk för feber imorgon. Håller tummarna att han slipper det. Ska bli spännande att se längd & vikt :-)

Lite bilder från igår...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötnos!! :)

2013-04-15 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0