Dagens (eller veckans, eller kanske månadens) projekt

Har äntligen kommit igång med att sätta in alla bilder i album. Fick för mig för flera år sedan att jag skulle göra om våra album. Ha ett för vardag, ett för fest, ett för resor osv. Kul idé men jag körde fast när jag inte visste vilket album som vissa bilder hörde hemma i. Sedan dess har det varit stopp och högen med framkallade bilder bara växer. Då ligger jag ändå ett år efter med framkallningen... Men nu har jag äntligen kommit igång. Insåg att jag måste göra detta innan Linus börjar krypa och springa omkring. Så nu är jag äntligen igång. Tur att jag har världens snällaste kille som är nöjd med att sitta bredvid mig i soffan och leka :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vadduktigt!

Sånt man verkligen borde ta sig tid att göra. Det och att säkerhetskopiera alla bilder...

2012-05-10 @ 18:30:58
URL: http://liamochsagasmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0