Sur...

Färgade håret ikväll och det blev INTE bra :-( Har ju tidigare i vinter färgat mitt blonda överhår i en mellanbrun nyans för att komma närmare min ordinarie hårfärg. Men jag tycker inte att jag passar i den bruna färgen, ser blekare ut än vad jag är. Så nu skulle jag färga i en röd/violett/svart färg som jag haft tidigare, men det täckte inte så bra och jag missade lite i topparna. Katastrof helt enkelt...

Ska klippa mig på onsdag och funderar på vilken lösning jag ska välja...

1. Köpa ny färg och prova igen - billigast men osäkert resultat

2. Färga hos frisören på onsdag - dyrare men borde ju bli bättre resultat

Vad tycker ni!??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men åh vad surt! Jag hade nog väntat till frisören, men det är nog för att jag bleker.. Ja jag vet inte :/

2012-03-19 @ 07:43:57
URL: http://jagsomalskarid.gblogg.se
Postat av: Emelie

Men åh vad surt! Jag hade nog väntat till frisören, men det är nog för att jag bleker.. Ja jag vet faktiskt inte :/

2012-03-19 @ 07:44:46
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag hade också satsat på frisören, brukar bli bäst så. Kostar lite mer, men säkrare resultat. :) Lycka till!

2012-03-19 @ 08:46:12
Postat av: Monica

Jag har gjort samma sak... Tänkte jag skulle färga utväxten

själv då jag tycker det blir för dyrt att gå till frissan varje gång... Men det såg inte klokt ut... Jag funderade precis som du att färga en gång till men valde ändå frissan och det är jag glad för idag. Det blev jättebra! Nu har jag kommit överens med frissan att jag kan köpa färg av henne till utväxten så får jag samma färg som nu... Tro det får bli det nästa gång... Jag tror att man tjänar på det i slutändan... Lycka till!

2012-03-19 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0