Just nu...

Sitter i soffan uppe med Linus sovande i famnen. Det händer inte så ofta nu för tiden. Oftast så sitter jag i sovrummet så att jag kan lägga ner honom när han somnat, fungerar faktiskt ganska bra nu. Men idag kör vi på gamla rutiner för Calle är ute i trädgården och sågar ner träd med motorsågen och det hade garanterat väckt Linus om han legat själv i sovrummet. Så han får sova hos mig istället, mysigt så klart men det känns att han är tyngre nu - min arm sover snart ;-)

Jag mår lite bättre idag efter två dagar med helvetes värk. Hoppas få vara bra några dagar nu.

Idag ska vi beställa ny bilbarnstol till lilleman, det börjar bli trångt i babyskyddet och vi ska upp till Dalarna i påsk så det är nog bra med en ny stol till dess. Det lutar åt en Britax Max-Way, har ni andra köpt ny stol ännu?? Hur tänkte ni när ni valde? Det är ju en djungel det här med stolar...



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt det ser ut och vad skönt att du mår bättre! Kram <3

2012-03-18 @ 13:27:58
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Elin

Vi valde en britax hi way 2, finns på jollyroom tex. Vi tänkte först en stol som håller så länge som möjligt men ändrade oss till en där han sitter bra och säkert till 4 års ålder (iaf). Är supernöjd!!! Enkel att fästa även om vi fick hjälp av säljaren i affären och han trivs ypperligt i den. :)

2012-03-18 @ 17:44:46
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0