NIVEA Deo Pure & Sensitive

Genom Buzzador har jag nu fått möjligheten att prova NIVEA Deo Pure & Sensitive. Jag har även fått tio små flaskor att dela ut till vänner & bekanta. Tyvärr är de ju lite svåra att skicka på posten annars hade jag haft en utlottning här i bloggen. Men jag provar med er läsare som jag kommer träffa den närmaste tiden. Vilka är intresserade av att prova?? Vi har till 15 april på oss så jag kan ta med mig till Särna/Idre i påsk.


NIVEA Pure & Sensitive Deo - en antiperspirant från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel. Berätta om seriens formula som är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja.



Vill du också bli en "Buzzador", skriv en kommentar och lämna din mail (syns bara för mig) så skickar jag ett mail med mer info.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag bara älskar NIVEA, dom är bäst!

Vi kanske ses i påsk :)

2012-03-20 @ 12:59:41
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0