Borde sova

Men jag kan inte. Värken har släppt efter ett helvetes dygn så nu är jag hur pigg som helst. Linus somnade redan 22.30 ikväll så jag borde verkligen passa på att sova (klockan är nu 00.55) innan han vaknar igen. Men istället håller jag på surfa runt på mobilen. Läser ikapp alla bloggar, kollar Facebook & Twitter och kollar runt på Instagram. Har hittat flera personer/bloggar som jag inte sett på flera år, lite kul faktiskt. Men egentligen så skulle jag ju dra ner på antalet personer jag följer överallt, hinner ju inte med nu när Linus inte ammar lika länge längre. Ja ja jag får vi rensa en annan dag ;-)

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och rabbla avslappningsramsa tills jag somnar, önska mig lycka till ;-)


Kommentarer
Postat av: Linda Griffin

Och här ligger jag mitt i natten, vaknade halv tre och kan inte somna om :/ Blir lite surfande här också. Hoppas du kunde somna :)

2012-03-04 @ 03:20:43
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Emelie

Haha, stendiggar denhär bilden! :)

2012-03-04 @ 09:09:20
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0