Nu blir det blandat

Ja som ni ser så har det kommit upp lite gamla bilder idag. Jag har plockat ut lite bilder nu när jag fixat för framkallning som jag tänkte lägga upp här i bloggen. De kommer väl dyka upp några inlägg om dagen resten av veckan. Tänkte jag fixar med det imorgon. För sen åker vi på semester!! På onsdag åker vi till mamma/mormor i Väsby. Tors - lör ska vi på kryssning till Riga (någon som varit där och har några tips??) med pappa & Co. för att fira Marita som fyller 50 år. Sen åker Calle tåg hem på söndag och jag & Linus stannar en vecka i Väsby. Sen åker mamma med oss hit och firar midsommar här. Härligt med sommar så jag & Linus får lite sällskap på dagarna ;-)

Så det kommer bli lite blandat med gamla bilder och nya inlägg från mobilen närmsta tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0