Sjukling

Sitter i sängen bredvid en sovande liten kamin. Linus har för första gången (om man inte räknar dagarna efter vaccinationerna) blivit sjuk. Igår kväll efter att han somnat så upptäckte jag att han var jättevarm. Så av med pyjamas och så fick han Alvedon och massa vatten. Han har sovit ok inatt, gnytt i sömnen och klängt på mig men ändå sovit. Men febern var kvar i morse och han är fortfarande varm, han har bara 38 grader så det känns inte som det är något allvarligt. Calle är superförkyld, jag känner också av det lite grann, så det är säkert det han har fått. Är väldigt glad att jag fortfarande ammar för jag har inte fått i honom så mycket mat idag, får prova igen nu när han har sovit. Stackars liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0