Ny design

Nu har jag tröttnat på att texten blir understruken hela tiden. Det blir så svårläst, speciellt när man läser i mobilen. Gissar att det berodde på att jag hade en egen design så nu har jag valt ett färdigt tema. Ska såklart byta ut bilden här ovanför men det får bli när vi fått tillbaka den stationära datorn där jag har alla bilder + photoshop.
 
Jag kanske inte har berättat det, att vår stationära dator gett upp!? Jag bestämde mig för några veckor sedan att äntligen skaffa backup hos Telia, har läst mycket bra om det så jag tänkte att det blir bra. Enda problemet är att vi (eller jag...) har massa bilder och vi har inte så bra uppkoppling så det skulle ta massa dagar (eller veckor...) att ladda upp allt första gången. Dum som jag är så lät jag datorn stå på dygnet runt, inte så smart när man har en dator som är typ sju år. Resultatet blev att moderkortet brann upp... Som tur är så har hårddiskarna klarat sig. Vi har lämnat in datorn och istället för att köpa en ny dator och sätta i de gamla hårddiskarna så skulle dom byta ut de slitna delarna så vi får en ny dator för under 3000 kr med de gamla hårddiskarna i. Så håll tummarna nu är ni snälla att detta fungerar som det ska.
 
Trött Linus på skotertävling i Särna förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0