Ser ut som det blir samma sak ikväll med. ...

img_0985 (MMS)

Ser ut som det blir samma sak ikväll med. Linus somnade i slutet av melodifestivalen och sover fortfarande (kl är nu 23.20). Idag har jag i alla fall lyckats lägga honom säkert i soffan så jag också kan sova en stund om jag lyckas somna. Igår fick jag hålla mig vaken för då låg han inte säkert. Han sov till ett i soffan igår, fick på sig pyjamas, ammades och somnade om vid två. Sen sov han till typ fem i morse. Så det blev en rätt normal natt i alla fall. Kanske är så att han behöver lite mer sömn nu. Han har varit rätt kinkig idag så jag tror han är inne i någon sådan där utvecklingsfas, eller så kanske det är tänder på gång. Vem vet :-) Lite jobbigt är det för Calle är förkyld och min nacke krånglar så en kinkig bebis är inget vi önskar oss just nu, men det är väl bara att hoppas att det går över snart...  Nu ska jag försöka passa på att sova en stund mellan mina två snarkande killar här i soffan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0