Mör & blödig

Sitter här vid datorn, lyssnar/tittar på musikhjälpen och känner mig lite mör & blödig. Har haft ett dygn med helvetesvärk så jag är väl lite extra känslig.

Värken är annars lite bättre nu tycker jag. Jag är öm varje morgon så det tar ett tag innan jag kommer igång på dagarna, men nu när jag är "ledig" så gör ju inte det något. Dessa smärttoppar kommer däremot mer sällan, mycket skönt men tufft när det väl slår till såklart. Tur i oturen att det är på helgen så att Calle är hemma och jag slipper lyfta Linus.

Ville egentligen bara skriva ett par rader och tacka er som läser & kommenterar här. Uppskattar verkligen alla råd och hälsningar!! Massa kramar till er alla ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy va jobbigt å ha ont 😟
Jo jag fixade headern... Till slut!

2012-12-15 @ 18:34:53
Postat av: Maggan

Det var jag😊

2012-12-15 @ 18:35:23
Postat av: Maggan

Det var jag😊

2012-12-15 @ 18:35:23
Postat av: Linda Griffin

Usch och fy för din värk :( Skönt att den kommer mer sällan dock, hoppas det fortsätter så!!

Svar: Ja det ska bli "spännande" att se hur det blir när jag börjar jobba. Om jag nu lyckas få tag på något jobb någon gång...
Hubbis

2012-12-15 @ 21:11:57
URL: http://www.lindagriffin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0