Promenad

Idag har vi varit i Grebbestad en sväng. Kollade efter vårjacka till Linus. Köpte en som visade sig vara för stor när vi kom hem. Men han hinner nog växa i den under sommaren. Får kolla efter en jacka när vi är i Väsby om två veckor. Hade kunnat åka till Uddevalla imorgon men jag tror inte vi drar iväg med Linus för han är så snuvig. Han får klara sig utan jacka några veckor till.

När vi handlat så gick vi en promenad i Grebbestad. Smet in en sväng på Sjögrens och fick med oss lite fikabröd som vi tog med oss hem till Calles morfar. Kul att vara tillbaka i Grebbestad, måste erkänna att jag saknar det lite. I alla fall när man ska ut och gå. Finns inte så mycket att titta på här i Tanum. Tur att det inte är så långt så man kan åka dit ofta. Linus satt upp och såg sig nyfiket omkring hela tiden. Han såg så söt ut när bara huvudet stack upp i vagnen :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Stora killen. Visst är det kul när det kan sitta i vagnen och kolla på allt runt omkring. Jag pratar på massor med V och folk tror säkert jag är galen. ;)

2012-04-15 @ 09:35:06
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0