99 dagar kvar...

Jag ser på räknaren här till höger att det är 99 dagar kvar till bebis kommer, om h*n nu skulle komma på utsatt datum. 99 dagar är typ ingenting, börjar bli lite nervös faktiskt :-) Men om man tänker att det är i slutet på sommaren så känns det som en evighet, sommaren har ju knappt börjat.

Något som däremot känns skönt är att jag har mindre än två månader kvar att jobba. (32 dagar = 128 timmar.) Kommer alltså att jobba juni ut om allt går som planerat. Är fortfarande sjukskriven 50% så dom dagarna kommer gå fort. Hinner inte med det jag ska göra i vanliga fall + att jag ska tid att lära upp de som ska ta över mina arbetsuppgifter, det har vi knappt börjat med ännu. Så det är några spännande veckor framöver, inte så konstigt att jag har svårt att sova kanske...

Ikväll har vi varit på föräldragrupp för första gången. Det verkar vara ett kul gäng med bra blandning av första gångs föräldrar och några som redan har barn, en har till och med fem barn!! Några bekanta ansikten faktiskt, jag som inte tycker att jag känner någon här ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0