Magbilder

Vet att några i familjen är "lite" nyfikna på hur det går med magen. Så jag tänkte jag slänger upp några bilder :-)

I tisdags när vi varit på ultraljud så passade vi på att shoppa lite. Jag behövde köpa nya byxor, ni kanske ser varför - hehe. Men jag har inte gått upp något i vikt ännu. Jag började med att tappa 3 kg i och med att jag mådde så illa i början. Idag är jag tillbaka på den vikten jag hade vid inskrivningen i dec. Men jag gissar att jag kommer öka mer och mer nu, fick kommentaren av en arbetskollega: "det ska bli kul och se hur du ser ut tjock" - tack för den liksom... Men jag får väl erkänna att jag är lite nyfiken själv. Har aldrig vägt över 60 kg så det här blir något nytt :-)

Klicka på bilderna för att se dom i större storlek


Vecka 9 (8+1)          Vecka 11 (10+4                 Vecka 14 (13+3)         Vecka 15 (14+1)



Vecka 17 (16+1)    Vecka 18 (17+1)        Vecka 19 (18+1)


Kommentarer
Postat av: Maja

Spännande att följa!



Jag håller mig också en bit under 60 kilo. Det var en upplevelse att gå upp 20 kilo..

2011-03-19 @ 20:11:27
Postat av: Jane

så fin mage så =)

Ser att du har fått pigmentfläckar. Har en kompis som hade lika, men hennes försvann då bebisen kom ut sen =)

2011-03-29 @ 20:18:26
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0