Utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Elin.

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig... sjunger jag. Händer i och för sig i sällskap av andra också, men endast vid festliga tillfällen med några promille i blodet ;-)

2. Jag går aldrig hemifrån utan… lypsyl och mobilen, lypsylet är faktiskt viktigast. Det första jag frågade efter på förlossningen när Linus kommit ut och allt var lugnt var mitt lypsyl, något skadat beteende jag vet :-/

3. Min blogg heter som den gör för att…jag har använt hubblubb/hubbis som smeknamn på nätet sedan gymnasiet, minns faktiskt inte hur det startade mer än att hubbis är en förkortning av hubblubb som jag använde först. Klotterplank för att det är en salig blandning av en massa olika saker även om det just nu mest är om Linus.

4. Om jag vågade skulle jag…utbilda mig och sedan jobba med något mer kreativt, tex fotografering eller florist.

5. Om 10 år kommer jag...bo i mitt drömhus på landet med stort lantkök, ett växthus och massa odlingar på tomten. Kanske ligger det i dalarna till och med ;-) Förhoppningsvis hittat ett jobb jag trivs med och blivit av med min förbannade värk...


Jag skickar denna vidare till kusin Sandra, Jane, Helena, Linda och Ann.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken rolig utmaning! Jag skall klura lite, så återkommer jag snart i bloggen :)

2011-12-06 @ 11:13:42
URL: http://www.lindagriffin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0