Så dumt...

Klockan är nu 01.20. Linus har sovit i två timmar men jag kan inte somna. Har till och med varit uppe och skrivit klart julkorten (bra i och för sig så dom blir postade i morgon). Men inte blev jag nå tröttare för det. Har varit kass i nacken i flera dagar och det släppte ikväll, då kan brukar jag bli så här pigg. Bra att värken är borta naturligtvis men jag vill ju passa på att sova när Linus sover. Håller tummarna att han sover bra i natt så han inte vaknar precis när jag lyckats somna. Nej nu får jag lägga ifrån mig telefonen och räkna får eller något annat tråkigt....

Se så skönt det här ser ut, jag vill också sova...


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du kunde somna. Vi är förkylda så är inte Vince vaken så är jag det, Puh, jobbig uppladdning till jul.

Skönt att nacken känns bättre iaf! Kram

2011-12-16 @ 08:13:29
URL: http://minirenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0