Ny plats

Den här veckan har jag faktiskt flyttat mig från soffan. I alla fall på dagarna, kvällarna blir det soffan framför TVn för då finns det ju saker att titta på. Men nu sitter jag faktiskt framför datorn. Funkar jättebra att sitta här och amma, och sen låta Linus sova i famnen. På dagarna går det inte att lägga ner honom för då vaknar han. Konstigt att det inte fungerar på dagarna när det fungerar så bra på natten, jaja det ändrar sig väl någon gång. Jag tittar/lyssnar på musikhjälpen på SVTPlay samtidigt som jag fixar bilder för framkallning, kul att få något gjort och inte bara glo på tråkiga TV-program.

Såhär ser det ut just nu...


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det kul att framkalla kort, det svåra är att välja, man vill ju ha allihop framme!!

2011-12-16 @ 16:55:18
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Elin

Visst är det kul att framkalla kort, det svåra är att välja, man vill ju ha allihop framme!!

2011-12-16 @ 16:55:39
URL: http://minirenen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nejmen smart där! Jag visste faktiskt inte att du har det precis som jag på dagarna. Tror jag kan tablåerna utantill, blir lätt så när man måste ha bebis sovande i knät för att inte ha en övertrött bebis hela dagarna. ;) men detdär ska jag testa!

2011-12-17 @ 11:58:05
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Perfekt, så gjorde jag och Olivia också. Man kan också amma i bärsjal och gå samtidigt om man vill fixa med annat, men det är lite trixigare att få till : )

2011-12-19 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0