Det där med febern

Det blev ingen mer feber, skönt för lilleman. Inte blev han gnällig heller, skönt för oss ;-)

Men däremot så tror jag faktiskt att det är en tand på gång. Det syns en liten vit prick i underkäken och jag tycker nog att det känns lite vasst. Svårt att veta men vi får väl snart se om det kommer upp en liten tand. Spännande :-)

Pappa & Marita har åkt hem så nu är det tomt igen, alltid trevligt med besök även om jag mest sitter och ammar hela dagarna. Nästa besök blir mamma & co över jul, ska bli mysigt. Sen åker vi upp till Särna över nyår. Spännande att åka långt med lilleman, men det brukar ju gå bra att åka bil till sjukhuset så jag är inte orolig. Vet inte hur länge vi blir där uppe men det blir nog ett tag, bäst att passa på när Calle är ledig.

Undra vad Linus tänker på här....

 


Kommentarer
Postat av: Dagarna

Skönt att han slapp febern.

2011-12-04 @ 18:56:59
URL: http://dagarna.nu
Postat av: Tina

Hej hej, Tina här från föräldragruppen, tycker du är en riktig kämpe, önskar dig lite flyt nu framöver det är du värd. Jättefin liten kille ni har! Kram

2011-12-04 @ 19:29:53
Postat av: Ann

Söta killen!

2011-12-05 @ 10:30:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0