Ett år äldre, inge klokare...

dsc00923 (MMS)

Ett år äldre, inge klokare... ...eller det kanske jag visst är, det har ju faktiskt hänt en hel del detta året. Smärtkursen öppnade mina ögon på mer än ett sätt, det finns mycket jag behöver jobba på. Jag har kommit en bit på väg men har mycket kvar, tålamodet är det sämre med men det är väl bara att bita ihop. Ett tips till er som inte har Facebook, skaffa det!! Lite häftigt att få ca 80 st grattishälsningar från folk man sällan träffar. Det värmde gott i höstrusket :-)


Kommentarer
Postat av: Ann

Ja glömde på FB så ja gratulerar här ist!!

Stort grattis! :)

2010-10-19 @ 10:34:13
Postat av: Linda

Det kan hända både mycket och lite på ett år, 2010 har varit ett väldigt händelserikt år för mig. Jag hoppas att ditt nya "födelse"-år kommer ge ännu fler insikter och förhoppningsvis förbättringar i din sjukdom!



Kram ♥

2010-10-19 @ 12:36:47
URL: http://www.lindagriffin.se
Postat av: Sandra

Så länge man inte ger upp kommer man alltid en bit på vägen. Ävem om det ibland tar lång tid, alltid lär man sig något nytt :)

2010-10-19 @ 22:02:37
URL: http://justanothermee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis :D

2010-10-21 @ 13:48:21
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: Maja

Såklart du har blivit klokare detta år, mycket klokare!



Utveckling är alltid frustrerande, det låter som du är påväg åt rätt håll.



Grattis i efterskott!

Kram!

2010-10-21 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0