En liten historia...

När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem. Gud sa:
-  Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående...
Adam avbröt:
- Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare!
Gud tittade på Eva som nickade  och sa:
- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.
Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom,  skvättande och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden.
Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
- Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?
-Gud  svarade suckande:
- Hjärnan Eva, hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hehe. Han valde helt rätt :)



Du får den här tillbaka:



Adam drev omkring i Edens Lustgård och kände sig ensam.

" Vad är det med dig ? " frågade Gud.

Adam svarade att han inte hade någon att tala med .

Gud sa att han skulle fixa Adam en ledsagare i livet och att det skulle bli en Kvinna!



Han sa: "Kvinnan skall samla mat och hon kommer att tillaga den till dig ,

och när du blir smutsig kommer hon att tvätta dina kläder"

" Hon kommer alltid att vara överens med dig och kommer aldrig att hacka på dig, och hon kommer alltid vara den som första som erkänner att hon har fel.

"Hon kommer att avguda dig helt enkelt"

"Hon kommer att bära dina barn, och hon kommer aldrig att be dig att stiga upp på natten för att ta hand om dem"

"Hon kommer aldrig att ha huvudvärk och kommer alltid att tillfredställa dig sexuellt närhelst du behagar"

Adam frågade gud: " Vad kommer en sådan kvinna att kosta ? "

Gud svarade : "En arm och ett ben"

Då frågade Adam:" Vad får jag för ett revben?"

2010-10-10 @ 18:00:54
Postat av: Annas glada fotoblogg

Aaaahahahaha, den har jag aldrig hört förr! Så gyllene!!! :)

2010-10-12 @ 08:42:06
URL: http://www.annablomdahl.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0