Dagens Foto 100503 - 100509


100509
Jag lagar till en röding som legat i frysen alldeles för länge,
men det blev gott i alla fall - och en massa matlådor blev det också :-)



100508
Årets första grillning!



100507
Jag tar massa bilder i trädgården, kommer mer bilder sen...



100506
Rune & Marta-Rosa är på besök i Grebbestad.
Vi har inte sett dom på ett tag så det blir lite julklapps-utdelning :-)



100505
Jag har äntligen framkallat massa bilder, tyvärr så hamnade hälften hos mamma
eftersom jag gjorde en beställning till henne också. Ska nog prova framkalla hos
någon annan än ExtraFilm nästa gång, vart framkallar ni era bilder??



100503
Jag & Calle går en promenad, Sövall-Krossekärr-Grönemad,
kommer kanske mer bilder sen...

Kommentarer
Postat av: Ann

Gillar dina bilder!

Har ju (äntligen) fått en "riktig" kamera, nu ska ja "bara" lära mig å ta bra bilder?! ;)

2010-05-15 @ 19:56:10
URL: http://annhalvarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Jens Ohlson

Hej!



Ser ut som Calle o jag invigde grillen på samma sätt iår... med en öl i näven =)



En fråga... väldigt fina kort, som har en liten mörkare "ram" runt om.. er väldigt najs ut... är det en lins? eller redigerar du i datorn ?



- Jens

2010-05-18 @ 21:56:57
URL: http://famohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0