Dagens Foto 100705 - 100711



100710
Carneval i Grebbestad, eller Badortens Dag som det heter nu mera.
Vi gick bara ner och tittade på tåget, som var kortare och tråkigare än någonsin.
Sen hem och grilla, sen somnade visst jag - oops!
Var nog lite sliten efter personalfesten kvällen innan ;-)



100709
Sommarfest med jobbet, var i Hamburgsund som vanligt.
Det var många som inte kunde vara med i år men vi som var på plats hade det riktigt mysigt.
Vi var några stycken som gick vidare till Nolhôtten när de andra åkte hem, trevligt!
En riktigt kul kväll, dagen efter hade jag både ont i fötterna av dans
och i halsen av sång - precis som det ska va' :-D



100708
Handlat present till cheferna som dom fick på sommarfesten dagen efter.
Tur att man vet vad dom gillar eftersom det alltid är jag som får fixa present.



100705
Får för mig att jag ska vara duktig och gå och lägga mig tidigt,
somnar i alla fall inte innan 24 så det gick ju sådär bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0