Pipa, Brasilien 27 nov 2008

Dagen började med semesterns enda rejäla regnskur, men den höll bara i sig i typ 15 minuter. Bara skönt för luften blev mycket skönare efteråt. Men vädret blev inte på topp resten av dagen heller. Det blåste så vi blev alldeles blästrade på stranden. Låg där i några timmar i alla fall innan vi gav upp och gick tillbaka till hotellet för att äta lunch. Sen pluggade jag faktiskt en stund, men det var svårare än jag trodde att plugga på semestern. Kanske inte skulle ta tagit med mig sju stycken andra böcker att läsa så hade jag varit tvungen att läsa kurslitteraturen...



Försökte ta kort på regnet...


Väldigt lågt vatten på stranden när vi kom ner dit

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!! Här var det år och dar sedan jag var. Härliga bilder från Brasilien! Nu ska jag uppdatera mig lite i din blogg ;). kram!

2009-01-31 @ 16:29:03
URL: http://minnenimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0