Jag lever...

Tänkte bara jag skulle tala om att jag lever. I fall det nu är någon som saknat mig...

Tentan förra helgen sög musten ur mig totalt så hela förra veckan hade jag jätte ont i nacken. Så där som jag kanske har en dag i veckan i vanliga fall hade jag nästan varje dag. Massage på fredagen och en väldigt lugn helg på torpet med massa sömn har gett mig ny energi. Så nu ska det bloggas, ska väl försöka få klart inläggen om Brasilien också nån dag.

Jag har försökt blogga från mobilen under dessa dagar men det har inte fungerat alls. Har påpekat detta för blogg.se och fick ett otrevligt svar från dom. Publicerar det senare, nu måste jag jobba för rasten är slut...

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :)

2009-01-20 @ 15:17:16
URL: http://juliiahansson.blogg.se/
Postat av: muZen

Jaaaa Du har vart saknad, läääääänge.

Tittat nästan varje dag men nää inget nytt & så paff jag blev då det fanns en notering här idag!!

Välkommen tillbaka & krya på dej!!

2009-01-21 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0