Livet just nu...

Mycket som snurrar just nu så det blir inte mycket ork till att uppdatera här...

Nacken är fortfarande sämre än vanligt. Hon som masserade mig i fredags sa att musklerna var som fiolsträngar - inte så bra kanske. Jag har fått ett par nya mediciner att prova, bla en muskelavslappnande. Får hoppas att de kan hjälpa lite. På fredag ska jag på akupunktur igen, har haft ett litet uppehåll eftersom hon som sätter nålar har varit ledig. Tänkte jag skulle fortsätta med akupunktur (och massage så klart) ett tag till och blir det ingen skillnad så ska jag försöka leta upp en osteopat tänkte jag. Någon som vet om det finns någon bra sån här i närheten?

På jobbet rullar allt på, alltså samma kaos som vanligt ;-) Nejdå, men lite rörigt är det allt. Nu är det bara 3 1/2 månad kvar tills mitt vikariat går ut, otroligt vad tiden går fort. Hoppas få svar snart på om jag får kvar sen eller inte. Vore skönt med ett besked så hade man en sak mindre att oroa sig för.  Annars får jag väl börja se mig om efter annat och det är ju inte det enklaste i dessa tider. Får hålla tummarna att jag får stanna.

Här hemma händer inte så mycket just nu. Jag sover/vilar nacken mest hela tiden när jag är hemma. Men i lördags gjorde vi faktiskt ett ryck och satte upp några hyllor som vi har haft liggande sen i somras (går det lika sakta hos alla andra??). Ska ta lite bilder sen och lägga upp så får ni se. Jag fotar ovanligt lite just nu, trodde jag skulle komma igång igen med ny kamera men inte det. Men nu är det snart vår och då blir det nog mer fotat...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Låter fruktansvärt jobbigt me nacken! Hoppas de ger sig snart! Tänkte bara lämna ett litet spår så du får adressen till min nya blogg också! KRAAM

2009-02-10 @ 22:52:31
URL: http://mama-ctj.blogspot.com/
Postat av: Linda

Usch, känner igen det där med nacken och det är inte skönt när man har så ont. :(

2009-02-13 @ 09:10:42
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0