Ny kamera!?

Nu har jag börjat fundera på ny kamera igen. Funderar på om jag äntligen ska slå till och köpa en systemkamera, eller om jag ska köpa en avancerad kompakt t ex Canon G11.

Ni som har systemkamera, vad rekommenderar ni? Jag vill inte betala massa pengar. Är väl mest ute efter att kunna ta ordentliga makro-bilder, bra bilder inomhus med/utan blixt och kanske kunna zooma bättre. Jag fotar mest natur & blommor.

Har sett att El-Giganten just nu har ett toppenpris på Canon EOS 1000D, är det någon som har erfarnhet av den??

Kommentarer
Postat av: ulrica

Tack för fina ord i min blogg :). Det uppskattas massor!! Jag önskar dig ett riktigt fint nytt år!



Jag säger så här.. om du vet med dig att du INTE kommer att tycka att en systemkamera är i vägen och att du verkligen tar den med dig överallt.. då är det inga tvivel att systemkamera är att föredra i alla lägen!!



Du jämför dock med en sjujäkla bra kompaktkamera, men jag måste ändå säga systemkamera!!



Lycka till med ditt köp :). Vilken av dom du än väljer så får du riktigt bra kamera för pengarna!



KRAM Ulrica

2009-12-31 @ 14:50:29
URL: http://ulrica.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0