Nu ska jag också...

..bli en sådan där som lovar massa saker i och med att det blir nytt år.

I januari ska jag dra igång med:
* Akupunktur - 2 ggr/vecka - för att förhoppningsvis bli bättre i nacken
* Vattengympa - 1 gång/vecka - samma anledning som ovan
* Gymma - kanske 1 - 2 ggr/vecka - samma anledning som ovan
* Äta bättre mat - funderar på att prova ett nytt recept varje vecka för att verkligen komma igång

Lite roligare:
* Ska försöka fota ett foto om dagen - om jag lyckas så kommer ni garanterat se resultatet här
* Pyssla några gånger varje månad, det är ju löjligt att jag har ett helt rum med pysselsaker som knappt blir använda


Får väl se hur mycket jag lyckas med......

Kommentarer
Postat av: Jane

lycka till =)



Hehe nej jag har aldrig de faktiskt.. haha :P

2009-12-18 @ 22:27:35
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: muZen

Jag hakar på!!!



X bakom ryggen =O)



Lycka till!!

2009-12-22 @ 11:22:15
Postat av: Maja

Det va ett väl tilltaget program : )



Men det här med mat och akupunktur skulle jag också se som roligt : )



Lycka till!

2009-12-22 @ 13:49:27
Postat av: Maja

Här är ett supergott mat-tips : ) Jätte lätt att laga!

2009-12-22 @ 13:54:17
Postat av: Maja

Sorry, glömde länken:

http://kryddburken.se/2009/10/28/laxwraps-i-tortillabrod-med-guacamole/

2009-12-22 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0