Nu jäklar...

Minns ni den där Photoshop-kursen som jag skulle läst på distans i höstas? (orkar inte leta fram gamla inlägget nu) Jag fick ju lägga det på is när jag läste bokföring men har faktiskt kommit en bit på väg under våren. Sen blev det sommar och tiden räcker inte riktigt till. Dessutom har nacken krånglat mer än på länge under hela sommaren så energin har inte heller funnits. Men jag har faktiskt till den 1 sept på mig, har precis lämnat in näst sista uppgiften, så nu har jag bara slutuppgiften kvar. Så nu jäklar ska här Photoshopas....

Måste bara komma på ett tema till slutuppgiften, är helt kass på sånt. Någon som har något tips????


Fick förresten igång internet här hemma idag men det kanske ni redan har räknat ut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0