Utmanad av Åza (muzens.blogg.se)

5 saker i min frys

- kantareller
- fisk (från Idre - bästa sorten!!)
- älgkött
- mammas bullar
- glass (om inte Calle ätit upp allt)


5 saker i min garderob

- tröjor
- byxor
- t-shirts
- mjukisbyxor
- alldeles för lite party-kläder

5 saker i mitt badrumsskåp

- smink
- mediciner
- massa hårborstar (fick massa sånt på jobbet)
- hårgrejer (alltså spray å sånt)
- nagellack

5 saker i min väska 

- plånbok
- block & penna
- kalender
- kamera
- halstabletter

5 saker i min bil

- cd-skivor
- block & penna
- karta
- kupévärmare (snart dags att börja använda den tror jag)
- vovve i bakrutan


Jag utmanar alla som inte svarat förut (tror att dom flesta svarat på denna nu...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0