Beställt en födelsedagspresent till mig själv

Jag har funderat ett tag på att byta kamera. Egentligen tänkte jag ha kvar min gamla lilla som extra kamera och köpa en systemkamera. Men nu tycker jag att min gamla Ixus börjar bli lite trött och suddig. Så när jag fick lite pengar i present i helgen så bestämde jag mig för att beställa en ny liten kompaktkamera, det blir en Canon Ixus 960 IS. Jag håller mig alltså till Canon Ixus, är så pass nöjd med den gamla kameran att jag inte vill byta. Passade även på att beställa ett stativ, ett sk gorillapod (se nedersta bilden)

Fick ett mail nu ikväll att ordern redan är packad och på väg.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Cyberphoto är bäst!!


En bild på nya kameran....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0