*** Tillfälligt avbrott ***

Nu kommer det nog inte bli så mycket uppdaterat här på några veckor. Vi ska nämligen börja måla om det rummet där telefonjacket är som internet är kopplat till. Har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta. Men jag åker på semester v28 så jag hoppas att det är klart till dess.

Jag kan ju fortfarande blogga från mobilen så några sådana inlägg kommer det nog att bli. Sen kan jag kolla mail och sånt på jobbet så helt borta blir jag inte. Men jag gissar att jag kommer få hur mycket som helst gjort här hemma när jag inte kan surfa. ;-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är alldeles för beroende av internet för att kunna vara utan :P

2008-06-21 @ 17:16:10
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Sandra

Jag hittade just till din fina blogg. Jag lägger till dig på bloggkoll så missar jag inga inlägg, kram Sandra

2008-06-23 @ 09:28:01
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0