I'm back...

Blev visst inte ett så långt avbrott. Testade att koppla in modemet/servern/gatewayen (vad det nu heter) i telefonjacket i köket istället och det funkar jättebra. Jag som trodde att det måste vara inkopplat i första jacket, noll koll som vanligt alltså ;-)

Ikväll har vi rivit färdigt tapeterna i nya sovrummet och lagt på täckplast på golvet. Calle skulle ha börjat spackla lite men spacklet hade visst möglat (!) Hade ingen aning om att spackel kunde mögla, jaja man lär sig nått nytt hela tiden när man håller på renoverar så mycket som vi gör just nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka sova några timmar. Återkommer kanske med bilder under arbetets gång nu när jag har uppkoppling igen :-)

Kommentarer
Postat av: Carola

Jag tycker att sågudden är en mysig plats! Jag kommer förhoppningsvis att besöka den på marknadsfredagen och älgdansen med ;) Föresten ett tips att få pli på karln är att skriva utförliga listor på vad han ska göra när han är hemma, det gör jag åt min och det funkar ;) Kram

2008-06-24 @ 08:57:20
URL: http://carolap.blogg.se/
Postat av: tina

Vilken härlig trädgård ni har och jag önskar jag också hade ett växthus!



kram/tina

2008-06-24 @ 13:13:09
URL: http://tinaminastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0