Nu har jag provat symaskinen

Före:

image1139


Efter:

image1140

Kommentarer
Postat av: Carola

Nu är jag SÅ avundsjuk på dej, du har knoppar i rabatten och du har skaffat dej en symaskin, det vill jag oxå ha! Kudden blev jättefin! Önskar att jag hade utrymme så jag kan spara material till sådana saker med ;)

2008-01-30 @ 07:41:36
URL: http://carolap.blogg.se
Postat av: muZen

Så snyggt!! La fram lite fin att jag ville gärna haft en overlock maskin... Ja men köp en då!!
AH, synd att det är så långt till en symaskinsaffär :o(
Fast jag ska förverkliga mitt projekt nu först OCH jag ska försöka komma ihåg före/efter bild så du får se..
Kramen

2008-01-30 @ 09:38:11
Postat av: Perlan

Hej vännen!!

Tack för dina goa rader!!
Jag sitter här på jobbet nu och är lite smått chockad över responsen jag fått på detta. Milda matilda.. Över 100 kommentarer och en hel drös med mail!!
Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att man hade så många som brydde sig om mig och min lilla fnuttiga blogg! haha

Det gör mig på så gott humör igen, det värmer långt in i själen!! Får mig att vilja kavla upp ärmarna och kanske blogga lite snart igen, inte ska dom ha det nöjet att få mig att sluta med det som jag älskar att göra!

Spårningen på idioterna är i full gång. Om dom bara visste...
Den dagen jag får reda på vilka dom är.. Då kommer jag har tuggat ordentligt med taggtråd.

Tusen tack igen för dina rader!!

Ha det bäst så länge!!!

KRAM!!!!

2008-01-30 @ 09:53:11
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Carola

Medlet kommer från homeparty och säljes av WINClean. Kostar typ 115:- men min flaska har räckt i över ett år nu så det är det värt! När man har använt de så blir det en konstig hinna efter men det tar man bort enkelt genom att spruta på lite kalklösning, som dom oxå säljer, fast den vet jag inte vad kostar men det är nog under hundringen tror jag. Ska jag fixa åt dej och skicka ner? =)

2008-01-30 @ 16:03:22
URL: http://carolap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0