Min nya leksak...

DSC00303.JPG
Min nya leksak...

Kommentarer
Postat av: muZen

HM, kanske man skulle byta ut Singer´n jag har från 1958?? haha ;o) Kollade på Bernina före jul men ansåg att dom innehöll för mycket grejjer mot vad jag använder...Kul att se vad Du gör med din!! Det är alltid roligt med nya grejjer som man har bruk för..
Kramen

2008-01-28 @ 10:23:09
Postat av: Maja

Åh, vad roligt! Själv syr jag på mammas gamla. För tillfället försöker jag få till en dopklänning åt Olivia. Får se hur det går ; )
Kram!

2008-01-28 @ 13:27:46
Postat av: Frida

Grattis! Min har mest stått på förrådet sista två åren men nu ska jag bli mer kreativ igen. Kika gärna in på Cult's blogg så får du träffa dem som ska ta över nu när jag slutar. Har sagt upp mig och fått nytt jobb. Den nya hemsidan var mitt sista projekt så nu är det två andra tjejer som står redo att börja blogga när jag försvinner. Bild finns på bloggen! :-)

2008-01-28 @ 16:50:42
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: tina

Kul med ny symaskin!!!
kram/tina

2008-01-29 @ 15:31:12
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0