Mer bilder från jul- & nyårshelgerna...

image1097
Svartis ville oxå följa med. Kan lova att jag kände mig som världens sämsta matte när vi skulle vara borta i hela två veckor. Men Calles syrra och mormor & morfar har tagit hand om dom så dom har nog haft det bra ändå.


image1098
Utsikt mot de norska fjällen från Idre Fjäll.

image1099
Soluppgång på Idre Fjäll. Det blev väldigt lite fotat veckan vi va i Idre. Men desto mer i Väsby...


image1100
På vägen från Idre till Väsby stannade vi till i Rättvik och hälsade på några vänner (gamla kollegor från Idre Fjäll) som byggt en ny restaurang där. Träffade två till gamla kollegor från Idre Fjäll som var där och åt. Kul att höra vad folk pysslar med nuförtiden, men vissa finns ju på facebook så dom har man koll på ;-) Restaurangen heter "Sjövillan" och ligger vid långbryggan i Rättvik. Den var hur mysig som helst, förstår att dom är supernöjda.


image1101
Enda bilden jag tog på nyårsafton. Naturligtvis så började min nacke krångla på kvällen, så efter maten så la jag mig framför tvn och gick bara upp för att kika på fyrverkerierna vid tolvslaget. Riktigt tråkigt men inte så mycket att göra något åt. Jag är glad att jag fick vara pigg på kryssningen så inte hela veckan blev förstörd.


image1102
Fåglar utanför köksfönstret hos mamma. Och snö var det faktiskt flera dagar vi va' där.


Och nu kommer lite bilder på Leo.... :-)

image1103
Sover i fotändan på Calles säng, lugnet före stormen - han tyckte det var jättekul att attackera Calle när han sov. Mig lät han vara, duktig kisse!! ;-)

image1104

image1105

image1106

image1107

image1108
Bästa kompisarna! Det var bus mest hela tiden när Leo var inomhus.

image1109
Det här med att ligga på våran väska verkar vara populärt bland katterna....

Kommentarer
Postat av: muZen

Cool kissemiss i Väsby. Dom är sååå underbara.
God fortsättning på 2008.
Jag förväntar mej att se nya idéer på saker & ting från dej ;o)
BamseKRAM

2008-01-09 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0