Rapport från mässan

Kön har ni ju redan sett så den behöver jag inte visa igen. Men herregud vilken kö det var, ända till parkeringsgaraget på andra sidan ån som rinner förbi mässan. Det tog ca 40 minuter för oss att ta oss in, nästa gång åker jag dit senare på dagen...

image1212
Ser ni hur trångt det är runt montern, så såg det ut överallt hela tiden vi var där.
Helt otroligt att vi orkade shoppa nått alls.

Men shoppa det gjorde jag,
kom hem med en sån här.............
image1213
Någon pysslare som blir avundsjuk nu??  ;-)
För er som inte vet vad detta är så kan jag förklara en annan dag.

Eftersom jag handlade för över 1000kr hos scrapaddicted så fick jag ett papperspaket värt 300kr...
image1214
Kanske inte papper jag skulle valt själv men det är nog bara bra.
Jag har inte kommit igång riktigt med att köpa mönstrade papper så detta kanske är en bra början.

Sen köpte jag en hörn-punch och lite kort + kuvert men dom har jag inte fotat.

Hade med mig en jobbarkompis som jag försöker lura ner i pyssel-träsket, tror jag lyckades lite i alla fall för hon köpte en stämpel och lite annat  ;-)

Kvällen slutade tyvärr med hemsk huvudvärk så det var bara att bädda ner sig när jag kom hem. Synd att det ska behöva bli så varje gång jag är ute och hittar på nått kul. Men skönt att det höll sig bra under dagen i alla fall.


Kommentarer
Postat av: muZen

??? Jaa vad månde det vara för maskin du köpt???
hihi ser ut som en pasta mangel hahaha

2008-04-04 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0