I helgen blir det...

image1244

image1245


Ses vi där????

Kommentarer
Postat av: Carola

Nej, men min äldsta syrra ska dit tror jag :)

2008-04-16 @ 09:27:35
URL: http://carolap.blogg.se
Postat av: muZen

INTE en chans, dit åker man inte i onödan inte...
Tänk vilka nötter, precis som vanligt, då lägger dom jubileet OCH personalfesten SAMMA kväll.
Alla dom som en gång jobbat där kommer att få se snorfulla, icke rumsren personal från t.ex. Lexö & skidskolan rumla omkring... Är det ett jubilee att fira?? Näe inte alls. Dom kunde ta jubilee & p-fest en kväll var istället. Men en del hjärnonr har inte den kapasiteten att planera så. Förresten var det säkert inte annorlunda då "gamlingarna" jobbade på fjället, men idag sups det hejdlöst (fullast med minst minne kvar vinner) & då söp man för det var kul...
Wellwell
Ha en rolig kväll, ska på en annan p-fest jag med såna som super måttligt & har kul ;o)
PuZZen

PS! Om du ser min äkta hälft där så kan du ju knäppa kort på han så jag ser vad han har för sej...moahahahahaaaa Lägg ut dom på bloggen oxå..hahaha DS!!

2008-04-17 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0